اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
ایجاد صندوق بازنشستگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

ایجاد صندوق بازنشستگی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

  • خرداد ۲۷, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، عاملان خزانه داری و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان‌ها با حضور دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد.

جاوید در این نشست با بیان اینکه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها براساس ظرفیت و پتانسیل خود فرایند‌هایی را طرحی و به سازمان مرکزی ارائه دهند، گفت: همچنین واحد‌ها باید در هزینه‌ها صرفه جویی کنند تا بتوانیم در راستای رفع دغدغه‌های همکاران گام بر داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، اظهار اشت: یکی از بسته‌های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بهره وری اقتصادی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: ما دنبال ایجاد صندوق بازنشسته کارکنان و اعضاء هیات علمی هستیم و اعضاء هیات مدیره این صندوق افراد حقوقی سازمان انتخاب می‌شوند تا از هرگونه آسیب حقوقی و مالی جلوگیری شود.

جاوید تأکید کرد: اگر ما جهاد تبیین و پرداخت به موقع حقوق را نداشته باشیم، همکاران حلاوت و شیرینی کارکردن در دانشگاه را احساس نمی‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *