اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
فرصت ویرایش سهمیه‌ها در کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی تمدید شد

فرصت ویرایش سهمیه‌ها در کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی تمدید شد

  • خرداد ۲۷, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که پیرو درخواست برخی از داوطلبان و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مبنی بر عدم ثبت نام تعدادی از واجدین شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان مطابق بند ١٣ دفترچه راهنمای ثبت نام (صفحات ۱۶ تا ۱۸)، برای بار چهارم ثبت نام یا ویرایش سهمیه استعداد درخشان از ۲۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ فعال خواهد شد. افرادی که ثبت‌نام این مرحله را انجام ندهند، امکان استفاده از این سهمیه را از دست می‌دهند و متعاقبا اقدامی میسر نمی‌شود.

دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز از ۳ تا ۴ تیرماه ۱۴۰۲ نسبت به معرفی متقاضیان به مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام می‌کنند.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است همانگونه که در اطلاعیه ۸ و ۹ این مرکز درباره آزمون کارشناسی‌ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ اعلام شده برخی از داوطلبانی که نیاز به تغییر سهمیه از آزاد به رزمندگان یا بالعکس و همچنین تصحیح تصحیح کد ایثار دارند باید از ۲۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

سهمیه (آزاد یا رزمندگان و ایثارگران) مورد درخواست داوطلب بر اساس فرم ثبت‌نام آزمون و ویرایش این مرحله، به هنگام دریافت کارنامه علمی، در کارنامه علمی درج خواهد شد.

پرسنل رسمی نیروی انتظامی واجد شرایط متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های علوم پزشکی بقیه الله و ارتش، می‌توانند از ۲۹ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد کردن کد رهگیری نسبت به تصحیح گزینه مربوطه و ارسال حکم کارگزینی خود اقدام کنند و افراد غیر مجاز نیز نسبت به حذف آن اقدام کنند.

در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این فرصت ۶ روزه ارسال اسامی واجدان شرایط استفاده از آیین‌نامه استعداد درخشان (با آزمون و بدون آزمون) توسط دانشگاه محل تحصیل به مرکز سنجش آموزش پزشکی از چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز شد و دوشنبه ۲۲ خرداد ماه به پایان رسید.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *