اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا، فردا در تهران افتتاح می‌شود

نخستین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا، فردا در تهران افتتاح می‌شود

  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)، برنامه ملی آبادیران مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه بازار محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان در راستای آبادانی و پیشرفت مناطق کم برخوردار کشور آغاز می‌شود.

این برنامه که به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری تدوین شده با مشارکت نهاد‌های دولتی و حاکمیتی، خیریه‌ها و سمن‌های فعال در زمینه محرومیت زدایی در کشور اجرایی خواهد شد.

در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) که با مشارکت ۲۸ دستگاه و نهاد دولتی و خصوصی فعال در زمینه محرومیت زدایی از جمله بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، نوآوری‌ها و محصولات فناورانه خود را که در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق کم برخوردار قابل بهره‌برداری است ارایه می‌کنند.

این نمایشگاه در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، سلامت، بهداشت و توانبخشی، ماشین آلات کوچک مقیاس و فناوری‌های نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) طی روز‌های ۲۳ تا ۲۵ خرداد از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *