اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

توضیح مرکز سنجش پزشکی درباره افزایش هزینه ثبت‌نام آزمون دستیاری

  • دی ۱۶, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به نامه شماره ۱۳۵۰۴ مصوبه هیات وزیران، هزینه ثبت نام و خدمات پیام کوتاه افزایش یافته است. لذا داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند و یا پول پرداخت کرده اند باید جهت تکمیل هزینه ثبت نام به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند و باید مابقی هزینه ثبت نام را از درگاه بانکی پرداخت کنند.

داوطلبانی که در دی ماه هزینه ای پرداخته نکرده اند باید در بهمن ماه (۳ تا ۹ بهمن ۱۴۰۲) هزینه را به طور کامل پرداخت کنند و در این بازه زمانی نمی بایست برای پرداخت هزینه اقدام کنند. (در صورت پرداخت هزینه بازگشت وجه امکان پذیر نیست.)

چنانچه هزینه ثبت نام به صورت کامل پرداخت نشود، ادامه فرآیند آزمون برای داوطلب انجام نخواهد شد و کارت رود به جلسه برای این دسته از افراد صادر نخواهد شد.»

به گزارش مهر، در زمان ثبت نام در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در دفترچه راهنمای ثبت نام هزینه ثبت نام به مبلغ ۳۲۰ هزار تومان (۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال) و ۳ هزار تومان (۳۰ هزار ریال) بابت خدمات پیام کوتاه درج شده بود.

بر اساس تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ هیأت وزیران درخصوص «تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۳» طی نامه شماره ۱۳۵۴۰۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ که توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است هزینه ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی مبلغ ۴۱۶ هزار تومان (۴ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال) است.

تصویر تصویب نامه درخصوص تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های سال ۱۴۰۳

تصویبنامه درخصوص تعیین هزینه خدمات ثبت نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۳

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *