اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
تدوین برنامه تحولی جهاد دانشگاهی در دستور کار

تدوین برنامه تحولی جهاد دانشگاهی در دستور کار

  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی که امروز برگزار شد، گفت: اهداف اصلی جهاد، اعتماد به جوانان و تلاش جهاد گونه با ایمان و امید و پیشرفت تعریف شده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که توانست بسیاری از نیازهای کشور را در حوزه دفاع مقدس برطرف کند که این گونه فعالیت جهادی نتیجه اعتماد به جوانان بود.

نائینی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی اصولا کارهای روی زمین مانده را در حوزه فناوری انجام داده است که یکی از این فعالیت ها مربوط به دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه خواجه نصیر اتفاق افتاده که فرستنده های پیشرفته برای صدا رو سیما ساخته اند.

رئیس جهاد دانشگاهی اضافه کرد: کلیه فعالیت فرهنگی دانشگاه ها در دهه ۶۰ توسط جهاد انجام می گرفت و فعالیت های فرهنگی از جمله مسابقات قرآنی دانشجویان، مسابقات ملی مناظره و سایر فعالیت های فرهنگی را در دانشگاه برگزار می کند.

وی گفت: ۶ موسسه غیر انتفاعی، ۳۷ مرکز علمی کاربردی و سه دانشگاه غیر انتفاعی در حوزه آموزش در جهاد دانشگاهی مشغول به فعالیت هستند همچنین واحد های جهاد دانشگاهی نیز در دانشگاههای بزرگ کشور مشغول به فعالیت هستند.

مسلمی گفت: برنامه تحولی جهاد دانشگاهی با همکاری اساتید دانشگاه ها در حال تدوین است و در این برنامه نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف خواهند شد که این برنامه نقشه راه جهاد دانشگاهی خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *