اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
پیامنور

ادغام دانشگاه پیام نور امکان پذیر نیست

  • تیر ۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز  به نقل از وزارت علوم، مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی دانشگاه پیام نور در جمع مدیران و همکاران ستادی مازندران ضمن اشاره به اصل آمایش و ساماندهی دانشگاه‌ها گفت: سیاست آمایش دانشگاه‌ها در نظام آموزش عالی یک اصل قطعی است و صرفاً شامل دانشگاه پیام نور نمی‌شود.

سلطانی احمدی ادامه داد: ضمن اعتقاد به اصل اجرای آمایش و چابک‌سازی دانشگاه‌ها، حفظ کرامت و آینده کاری همکاران اداری و علمی دانشگاه اولویت اول مدیران دانشگاه پیام نور در اجرای آمایش است.

وی با تأکید بر عدم امکان اجرای موضوع ادغام دانشگاه گفت: با پیگیری و تدابیر مدیریت دانشگاه پیام نور، موضوع آمایش و بقاء دانشگاه در دستور کار قرار دارد و دانشگاه با مأموریت خاص به عنوان نهادی تاثیر گذار در امر عمومی سازی آموزش عالی در کشور بالنده تر از گذشته انجام وظیفه خواهد کرد.

معاون حقوقی دانشگاه پیام نور با اشاره به افزایش و رشد بی‌نظیر ۱۰۰ درصدی بودجه دانشگاه نسبت به سنوات گذشته تصریح کرد: این امر از خدمات شاخص تیم مدیریتی دانشگاه است که قطعاً منشاء خدمات موثر و ماندگاری در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواهد بود.

سلطانی احمدی همچنین با عنوان اخذ و راه اندازی رشته‌های کاربردی و تقاضا محور دانشگاه گفت: در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بیش از ۴۳۰ عنوان رشته محل جدید در دفترچه راهنمای کنکور سراسری سال جاری درج شد، که این امر نیز از اقدامات ارزشمند دانشگاه پیام نور در راستای تحقق نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه حذف رشته های بدون تقاضا و آمایش رشته‌های تحصیلی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *