اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
آیین‌نامه آموزش‌های مهارت محور تدوین می‌شود

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقاء شد

  • خرداد ۱, ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، غلامرضا رضایی در سمت ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ابقاء کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به استناد تبصره ۱ماده ۴ آئین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی وفناوری به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۱.۱۱.۰۴ برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه سیستان وبلوچستان ابقاء می‌شوید.

انتظارمی‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش آموزش-محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکارگیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *