اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

نتایج اولیه پذیرش دانشجویان استعداددرخشان در مقطع دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

  • خرداد ۱, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اطلاع متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ که فرم ثبت نام خود را از سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران تکمیل کرده‌اند، می‌رساند؛ برای آگاهی از وضعیت بررسی اولیه پرونده الکترونیکی خود با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام در سامانه فوق ایجاد کرده‌اند؛ وارد سامانه مذکور شده و از وضعیت بررسی مدارک ارسالی خود به شرح زیر مطلع شوند:

۱- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه مدارک آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه” مشروط” اعلام شده است برای مصاحبه دعوت شده‌اند و فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارکی که تأیید نشده‌اند و در قسمت توضیحات دلایل آن ذکر شده، تا زمان مصاحبه اقدام نمایند.

۲- داوطلبانی که وضعیت بررسی اولیه آن‌ها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه” عدم تأیید” اعلام شده است، بر اساس ضوابط و مقررات درج شده در شیوه نامه؛ حائز شرایط اولیه پذیرش نبوده‌اند و از فهرست داوطلبان واجد شرایط حذف گردیدند. (دلایل آن در توضیحات قید شده و قابل ملاحظه است)

مهم:

به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رساند جلسات مصاحبه کلیه رشته / گرایش‌ها همزمان با جلسات مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سازمان سنجش خواهد بود؛ لذا برنامه دقیق زمانبندی و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه علمی از طریق وبگاه دانشکدگان / ‏‬ دانشکده / ‏‬ مؤسسه / ‏‬ مرکز مرتبط اعلام خواهد شد. در صورت فراموشی شناسه کاربری و یا رمز عبور خود با ایمیل مرکز انفورماتیک دانشگاه به آدرس: https://sd۱.ut.ac.ir مکاتبه فرمائید.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان پس از مصاحبه حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ از طریق وبگاه معاونت آموزشی اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *