اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳

محبت رهبر معظم انقلاب به بسیج دانشجویی

  • خرداد ۱۶, ۱۴۰۲

همانطور که مطلعید چندی پیش اتحادیه تروریست پرور اروپا، در اقدامی بزدلانه، بسیج دانشجویی را تحریم کرد. خشم و نفرت، و ناتوانایی در مقابل تشکیلاتی که بگفته مقام معظم رهبری «عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.  ۱۳۷۶/۰۹/۰۵» نشان از عجز دشمنان قسم خورده این آب و خاک دارد.

بسیج دانشجویی همواره در راه انقلاب و پیرو محض منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب است. بسیجیان در دفاع مقدس، از خاک و ناموس حفاظت کردند، در زمان سیل و بلایای طبیعی به کمک مردم آمدند، در زمان کرونا برای یاری رساندن به مردم از جان و مال کوتاهی نکردند، در زمان فتنه‌ها دوشادوش مردم عزیز و نیرو‌های مسلح پوزه دشمنان را به خاک مالیدند؛ در قضایای مطالبه‌گری و روشنگری بسیج دانشجویی افتخارآفرینی‌ها کرد؛ باید هم غرب لیبرال همچین نهادی را تحریم کند.

نهادی که عدالت‌طلب است، روشن بین و جهادی و معنویت محور است و در مقابل دشمنی که ظالم و مستکبر و پوشاننده حق است. در جریان اغتشاشات اخیر در دانشگاه‌ها بسیج دانشجویی در مراحلی مامور به سکوت بود، اما این سکوت حکم انفعال ندارد. در برابر هتاکی عده‌ای معدود صبر پیشه کردیم، با عده‌ای از دانشجویان که شبهه‌هایی در ذهن داشتند گفتگو کردیم و البته عده قلیلی هم بودند که حاضر به گفتگو نمیشدند، چون در عمل حرفی برای گفتن نداشتند و احساسات آن‌ها بر هر چیز دیگری غلبه داشت.

عنایت و محبت رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیج دانشجویی در سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام خمینی (ره) قوت قلبی برای دانشجویان بسیجی در دانشگاه هاست. همانطور که خداوند متعال وعده داده، درنهایت پیروزی با مومنان خواهد بود.

همانا بسیج دانشجویی مجموعه‌ای قوی، بزرگ و تاثیرگذار است و به مسیر پر افتخار خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *