اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
اعلام زمان انتشار بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی

اعلام زمان انتشار بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی

  • آذر ۱۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اعلام این خبر افزود: زمان دقیق برگزاری بیستمین فراخوان جذب اعضای هیأت علمی به زودی از طریق پورتابل جذب اعضای هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت و مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: تعداد هزار و ۸۷۶ مجوز از طریق سازمان اداری استخدامی به وزارت بهداشت ارسال شده تا اعضای هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین شود که کافی نیست و امیدواریم در فراخوان‌های آتی جبران شود.

چنگیزی آشتیانی از تشکیل جلسه مشترک با ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و افزود: بر اساس مفاد این جلسه سهمیه خوبی برای جذب اعضای هیأت علمی ماده ۱ دریافت کردیم که امیدواریم با توزیع هدفمند، مأموریت گرا و بر اساس اعلام نیازهای دریافتی از دانشگاه‌ها در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات نظام سلامت مؤثر واقع شود.‌

وی افزود: تعداد قابل توجهی از داوطلبان ذکور رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی؛ دندانپزشکی و Ph.D که مشمول خدمات نظام وظیفه عمومی هستند می‌توانند طول خدمت خود را دردر مناطق کمتر برخوردار بگذرانند.

رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت در مورد توزیع نیروی فوق تخصصی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سال جاری با دریافت اولویت‌ها از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، این فرایند از طریق سامانه توزیع و جایابی نیروهای فوق تخصصی در حال انجام است و نیروهای فوق تخصص فرصت دارند تا شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ اولویت‌های خود را در این سامانه انتخاب کنند.

چنگیزی آشتیانی به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق رفاه وزارت بهداشت در خصوص ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیأت علمی اشاره کرد و افزود: به منظور برخورداری اعضای هیأت علمی از تسهیلات و خدمات رفاهی، کارت رفاهی تحت عنوان اعتلا کارت ویژه اعضای هیأت علمی به زودی ارائه خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *