فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

داداش‌پور: بودجه حوزه ورزش دانشجویی کافی نیست / پیگیر برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان هستیم

  • تیر ۱۳, ۱۴۰۱

هاشم داداش‌پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص تخصیص بودجه به دانشگاه‌ها برای برگزاری المپیاد ورزشی گفت: در شرایط موجود برگزاری المپیاد ورزشی هزینه‌های زیادی را به سازمان برنامه و بودجه تحمیل کرده است و ما برای این که یادآوری کنیم با وجود تزریق واکسن کرونا میان عموم مردم دیگر کرونا آفات گذشته را ندارد و همچنین در سطح دانشگاه‌های کشور تاثیر گذار باشیم، هزینه‌های مربوط به برگزاری المپیاد را از راه‌های دیگر تامین کردیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: اما واقعیت امر این است که عدد مشخص شده از سوی سازمان برنامه و بودجه میزان قابل توجهی نبوده و تمام نیاز‌های حوزه ورزش را تامین نمی‌کند. باوجود تمام این مشکلات ما پیگیر برگزاری المپیاد ورزشی میان دانشجویان هستیم تا سازمان برنامه و بودجه این حوزه را جدی بگیرد و منابعی که مربوط به بخش ورزشی است را به صورت متمرکز در اختیار ما قرار دهد.

داداش‌پور در خصوص هدف برگزاری المپیاد ورزشی گفت: با تخصیص بودجه لازم می‌توان نابرابری‌های موجود در دانشگاه‌های کوچک را برطرف کرد. از سوی دیگر برگزاری ورزش‌های مختلف موجب ایجاد فضایی با نشاط در دانشگاه‌های کشور می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: بودجه‌های تخصیص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه کفاف برگزاری این نوع فعالیت‌ها را در سطح دانشگاه نمی‌دهد و با وجود تورمی که در سال گذشته وجود داشته است، ما فقط توانستیم خودمان را با تورم همسو کنیم؛ در حالی که سازمان برنامه و بودجه بر اساس ملاک‌های سال قبل به حوزه ورزش بودجه اختصاص داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *