اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

شرکت ۱۵۶ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۳

  • آذر ۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان افزود: تاکنون بیش از ۱۵۶ هزار داوطلب برای نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش مهر، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان برگزار می‌شود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند در بازه زمانی ۵ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۲ با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *