اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت فلات قاره ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و شرکت نفت فلات قاره ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  • خرداد ۷, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تفاهم نامه همکاری بین شرکت نفت فلات قاره ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در سال  رشد تولید و مهار تورم  منطبق با  سیاست‌های دولت مبنی بر شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان، مقابله با تحریم‌های ظالمانه و افزایش اشتغال نیروی انسانی متخصص و در راستای ارتباط سازمان‌یافته و نظام¬مند در حوزه ارائه تولید محصول دانش بنیان بومی و همچنین دانش‌بنیان شدن صنعت نفت منعقد شد.

این تفاهم نامه بین علیرضا مهدی زاده از شرکت نفت فلات قاره ایران و محمدجواد عامری شهرابی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی  امیرکبیر منعقد شد.

این تفاهم نامه در جهت توسعه و تاسیس ظرفیت‌های بالقوه جدید و بکارگیری ظرفیت‌های بالفعل موجود که مبتنی بر آن بتوان به توسعه مراودات و تعاملات فیمابین با هدف اعتلای سازمانی طرفین پرداخت شود به امضا رسیده است.

شناسایی و برنامه‏ریزی برای رفع مشکلات فلات قاره، برنامه‏ریزی مشترک جهت نیل به تجاری‏سازی و ایجاد فناوری‌های جدید و مورد علاقه براساس و نیاز طرفین صنعت و برنامه‏ریزی مشترک به منظور رفع چالش‌های ملی صنعت نفت و گاز  از اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

تعریف پروژه در زمینه هوشمند سازی در صنایع بالا دستی نفت  و گاز، اقدام جهت تعریف پروژه در زمینه بهینه سازی در صنایع بالا دستی نفت و گاز، اقدام جهت تعریف دوره‌های آموزشی  در زمینه هوشمند سازی و بهینه سازی در صنایع بالا دستی نفت و گاز، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، مشاوره‌ای، اجرایی در زمینه‌های کاربرد هوش مصنوعی در صنایع بالادستی نفت و گاز، همکاری شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با شرکت نفت فلات قاره ایران در قالب این تفاهم نامه تعریف شده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *