اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
حوزه های برگزاری مرحله کتبی آزمون های دانشنامه پزشکی افزایش یافت

حوزه های برگزاری مرحله کتبی آزمون های دانشنامه پزشکی افزایش یافت

  • مرداد ۱۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۹ شهریور به شیوه الکترونیک برگزار می شود.

ثبت نام در این دوره از آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و داوطلبان تا ۱۹ مرداد فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: جهت تسهیل شرایط داوطلبان محل آزمون کتبی که به صورت الکترونیک برگزار می شود به ۱۸ حوزه امتحانی رسید.

علاوه بر دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و شهر تهران، دانشگاه های علوم پزشکی گیلان، همدان، البرز، یزد و زاهدان و بیرجند نیز به محل برگزاری آزمون اضافه شد.

داوطالبانی که تمایل به ویرایش حوزه برگزاری آزمون خود را دارند می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ویرایش محل آزمون خود اقدام کنند.

آزمون کتبی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۹ شهریور ۱۴۰۲ به شیوه الکترونیک برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۷ و ۸ شهریور توزیع می شود و پس از برگزاری آزمون کتبی، زمان بندی آزمون شفاهی به افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *