اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
تفاهم‌نامه برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر امضا شد

تفاهم‌نامه برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر امضا شد

  • تیر ۱۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر میان سازمان امور دانشجویان و دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان در محل این سازمان برگزار شد.

داداش‌پور در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با توجه با سیاست سازمان امور دانشجویان در دولت سیزدهم که توجه به ورزش یکی از محور‌های اصلی آن محسوب می‌شود، ما سال گذشته و امسال در حوزه ورزش دانشگاهی به ویژه در بخش دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه‌گذاری خوبی داشته‌ایم، این سرمایه گذاری در حقیقت سرمایه‌گذاری بلند مدت در راستای سلامت روح و روان و جسم دانشجویان و فرهنگ‌سازی ورزش در میان آحاد جامعه است.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: ما معتقدیم ورزش و مسابقات ورزشی در مراکز آموزش عالی یکی از مفیدترین و سالم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند اوقات فراغت دانشجویان را به نحو مطلوبی پر نماید و در کاهش استرس و اضطراب و نیز ایجاد شور و نشاط و سلامت روحی و روانی و اجتماعی مؤثر باشد.

وی افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر نور چشم ما و یادگاران شهدای انقلاب اسلامی هستند و ما وظیفه خود می‌دانیم در راستای سلامت روح و روان و جسم آن‌ها بکوشیم به همین دلیل اداره کلی در این سازمان به نام اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تاسیس شده است که علاوه بر برنامه‌های آموزشی و فرهنگی توجه ویژه به ورزش و سلامت جسم آن‌ها دارد.

داداش‌پور تصریح کرد: برای سال جاری پنج رویداد ورزشی در دستور کار قرار دارد که شامل المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر، المپیاد ورزش‌های همگانی، یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین، فستیوال ورزش دانشگاهی در روسیه و لیگ سراسری می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: شعار چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، رفاقت در میدان، رقابت در ایثار «پاسیاد سردار شهید همدانی» است؛ که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز در این جلسه ضمن تشکر از سازمان امور دانشجویان به دلیل انتخاب دانشگاه همدان برای میزبانی این مسابقات گفت: دانشگاه همدان اگر بتواند قدمی در این راستا بردارد به این اقدام خود افتخار می‌کند، زیرا دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران شهدا هستند.

وی ادامه داد: ما قصد داریم این المپیاد را در دانشگاه بوعلی سینا همدان به نحوی برگزار کنیم که سطح آموزش عالی در حوزه ورزش ارتقاء یابد. دانشجویان شاهد و ایثارگر عزیزان ما هستند این المپیاد با نام یکی از سرداران پر افتخار کشور «شهید همدانی» که یک اسطوره ملی است، برگزار خواهد شد.

رضوان در پایان خاطر نشان ساخت: افتتاحیه این رویداد ورزشی با حضور خانواده شهید همدانی برگزار خواهد شد شد. امیدوار هستیم خداوند منان یاری رساند و این المپیاد به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

در پایان این جلسه تفاهم نامه برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور امضاء و احکام مسئولان برگزاری المپیاد اهداء شد.

لازم به ذکر است؛ این جلسه با حضور ارژنگ معاون دانشجویان داخل، سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، معاون دانشجویی و مسولان دانشگاه همدان برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *