اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به امضا رسید

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار به امضا رسید

  • تیر ۳, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار «دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» به منظور ایجاد و تعمیق ارتباط صمیمانه بین دانشجویان، اجرایی شدن شعار هویت مداری جمعی، متبلور نمودن توانمندی، فعالیت گروهی، کاهش استرس و ایجاد نشاط و شادابی میان دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، احد ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

داداش پور در این جلسه اظهار کرد: تکریم فرزندان شهدا، ایثارگران در راستای حفظ فرهنگ ارزشی شهادت و دلاورمردی های آن ها در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یک ضرورت و وظیفه می باشد.

وی افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر در طول چند دهه با اهمیت دادن به علم و دانش و پیشرفت علمی، دشمنان و بیگانگان را مایوس و ناامید کردند و با بصیرتی که دارند در عرصه سیاسی نیز الگوی نسل جوان کشور خواهند شد و این طرح بصیرت افزایی در همین راستا از سال گذشته برای این قشر از جامعه دانشگاهی آغاز شده و نگاه ما به این عزیزان، بعنوان نگهبانان ارزشها و آرمان‌هایی است که امام و رهبری برای کشور ترسیم نمودند.

وی در پایان به سخنان رهبری در مراسم سالگرد امام خمینی اشاره کرد و بیان داشت: زنده نگهداشتن روحیه امید و تقویت ایمان سرلوحه فعالیتهای سازمان امور دانشجویان در تعریف برنامه های خود در سال جاری قرار خواهد داشت.

طرح ملی ضیافت ایثار «دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» در دو بخش برادران و خواهران در دهه آخر تیرماه سال جاری بمدت ده روز بصورت مجزا و همزمان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و دانشجویان شرکت کننده در دانشگاه‌ها عضو کانون‌های ایثار خواهند شد و مراحل آموزشی دیگری را نیز طی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *