اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت سروان محمد قنبری

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت سروان محمد قنبری

  • خرداد ۲۳, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی شهادت مظلومانه سروان محمد قنبری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سروان محمد قنبری، دلاور مردی از خطه رنگین خوزستان برگ سرخ دیگری از رشادت و شهادت را در دفتر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

شهادت مظلومانه این پاکباخته و دلداده خدمت به نظم و امنیت مردم، توسط جوانی که اسیر جنگی شناختی و فریب خورده فضای هدایت شده ضدانقلاب و عوامل خودفروخته و مردم ستیز و سیه دل شده بود خود عبرتی است برای کسانی که هنوز بر طبل پوچ شعار‌های باطل دشمن در ضدیت با سنت‌ها و آداب ایرانی اسلامی مردم فرهنگ مدار و متمدن ایران اسلامی می‌کوبند.

امروز مردم عزیز شاهد جان دادن جوانان غیور خود در جای جای سرزمین ایران اسلامی، از تهران و سبزوار تا کردستان و زاهدان و ایذه هستند تا ثابت کنند در رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی کوچکترین تردید در دل ندارند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن محکوم نمودن اینگونه جنایت‌ها و عرض تسلیت به خانواده معظم شهید «سروان محمد قنبری» بخصوص به مادر داغدار ایشان، همسر مکرمه و فرزندان گرانقدر شهید، به همه جوانان خصوصا آنانی که دغدغه کشور، ملت و کرامت انسان‌ها را دارند توصیه می‌نماید تا با تدبر و تعقل در اهداف شوم دشمنان این مرز و بوم و شناخت از نقشه‌هایی آنان در تهییج اذهان و تقلب افکار و همچنین جابجایی منکر و معروف، ظالم و مظلوم و قاتل و شهید، مسیر مقدس نظام جمهوری اسلامی را پیش گیرند و مدافع حق و حقیقت و آزادی و انسانیت و دینداری شوند و از شرارت دشمن در فضای مجازی آگاه بوده و از خود در این گرداب خطرناک محافظت نمایند.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *