اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
پذیرش دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه تربیت مدرس

پذیرش دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه تربیت مدرس

  • خرداد ۲۴, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ (۲۰۲۴-۲۰۲۳ میلادی) در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی بین‌المللی پذیرش می‌کند.

بر اساس اعلام واحد بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس، تکمیل فرم درخواست پذیرش، تصویر پاسپورت، تصویر عکس پرسنلی جدید از متقاضی و ارائه مدارک تحصیلی و ریزنمرات (تصویر مدرک تحصیلی و ریز نمرات مقطع کارشناسی برای متقاضیان دوره کارشناسی ارشد) و تصویر مدرک تحصیلی و ریز نمرات مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای متقاضیان دوره دکتری) از جمله مدارک مورد نیاز ثبت نام متقاضیان است.

دانشجویان مشغول به تحصیل در نیمسال آخر مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، به جای مدرک تحصیلی، ملزم به ارائه گواهی رسمی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر اعلام فارغ‌التحصیلی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ هستند.

متقاضیان باید تمامی مستندات لازم را به ایمیل واحد بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس به نشانی tmu.int@modares.ac.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط ثبت‌نام پذیرش دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه تربیت مدرس، لیست رشته‌ها، جدول شهریه و دریافت فرم درخواست پذیرش، بر روی این لینک کلیک کنند.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *