اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

تکریم فرزندان جامعه علمی کشور سرلوحه فعالیت‌های سازمان امور دانشجویان است

  • اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با روسای ادارات این سازمان برگزار شد.

در این نشست داداش‌پور ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه تلاش‌های همکاران را ستود و از زحمات تمامی کارکنان در سازمان امور دانشجویان تقدیر کرد و افزود: این جلسه فرصت خوبی است تا از نزدیک ضمن آشنا شدن با دغدغه‌ها و مشکلات همکاران، از تلاش‌ها، زحمات و خدماتشان تشکر نمایم.

معاون وزیر علوم تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال جدید این تلاش‌ها و خدمات به ارباب رجوع بیشتر از گذشته شده و بتوانیم در راستای جلب رضایت خداوند و مردم گام برداریم و گره از کار خلق بگشایم که رضایت خلق، رضایت و خشنودی خداوند را نیز در پی دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه با تاکید بر اینکه باید به شناسایی نقاط قوت خود بپردازیم و در راستای تقویت آن‌ها بکوشیم؛ افزود: همچنین لازم است بیش از گذشته چالش‌ها، نقاط ضعف و عیوب خود را شناخته و در جهت رفع نواقص و ضعف‌ها برآییم.

داداش‌پور با بیان اینکه بهترین تکریم خدمات رسانی در کمترین بازه زمانی ممکن و به بهترین شکل به ارباب رجوع است؛ اظهار کرد: باید این فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم، زیرا این مناصب و این پست‌ها امانت خداوند است که در اختیار ما برای مدتی اندک قرار دارند و باید قدر این نعمت و فرصت را بدانیم و با خدمت رسانی مخلصانه رضایت الهی را به دست آوریم.

وی در پایان گفت: ان‌شالله در سال جاری با برنامه ریزی و تلاش جهادی در راستای اهداف دولت بتوانیم در انجام تکالیف خود موفق بوده و سالی پر از موفقیت و سرافرازی پیش رو داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *