اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
چهار استاد دانشگاه تهران به مقام «استاد ممتازی» نائل شدند

نحوه ثبت نام الکترونیکی معرفی شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی دانشگاه تهران اعلام شد

  • خرداد ۳, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای  نحوه ثبت نام الکترونیکی معرفی شدگان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه تهران، معرفی شده‌اند، می‌رساند:

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز دوشنبه مورخ ۰۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ خواهد بود و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام به آدرس ems۱.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ لغایت روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه، برگزار می‌گردد. ضروری است داوطلبان گرامی جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت دانشکدگان / دانشکده / پردیس / مرکز / مؤسسه مربوط مرا جعه نمایند.

نکات مهم:

انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نمی‌باشد. شایان ذکر است داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه این دانشگاه نمی‌باشند بلافاصله با ارائه مستندات لازم، جهت انجام مصاحبه با پردیس / دانشکده ذیربط هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، برای شرکت در مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه ثبت نام نمایند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه در کد رشته محلی که ثبت نام ننموده‌اند محروم خواهند شد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *