اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
زمان اعلام نتایج درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی مشخص شد

زمان اعلام نتایج درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی مشخص شد

  • مرداد ۱۵, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرایند «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و رفع نقص توسط دانشجو» از یکم مرداد ماه آغاز شده و دوشنبه ۱۶ مرداد ماه به پایان می‌رسد. با اتمام این بازه، مرحله نهایی انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌پزشکی یعنی «بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد؛ تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبداء و ارسال به دانشگاه مقصد» برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز می‌شود و ۳۱ مرداد به پایان می‌رسد و به این ترتیب دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقالی از نتیجه نهایی درخواست خود مطلع می‌شوند.

نخستین مرحله از فرایند انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور با «ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبد و بارگذاری مدارک لازم» از دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه به پایان رسید.

پس از ثبت درخواست از سوی دانشجویان، دومین مرحله یعنی «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و رفع نقص توسط دانشجویان» آغاز شد. سه روز پس از اتمام مرحله نخست، دانشگاه‌های مبدأ، مدارک دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال به دانشگاه‌های دیگر را بررسی کردند که بر این اساس، فرایند بررسی مدارک دانشجویان از روز شنبه، ۳ تیر شروع شد و ۱۵ تیرماه پایان یافت.

سومین مرحله از فرایند انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی یعنی مرحله «رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدأ» از ۱۷ تیر ماه آغاز شد و در ۳۱ تیر به پایان رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *