اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی «زوج مانا» آغاز به کار کرد

نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی «زوج مانا» آغاز به کار کرد

  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی زوج مانا با حضور یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و حجت الاسلام والمسلمین فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها رونمایی و آغاز شد.

از اهداف مهم این جشنواره؛ استمرار ارتباط فرهنگی آموزشی با زوج‌های جوان ایرانی، تقویت نقش آفرینی و کنشگری ­های اجتماعی دانشگاهیان، تکریم مادران دانشجو، تبیین والدگری، فرزندآوری و فرزندپروری، اشتراک تجربه ­های موفق و خاطرات ماندگار زوج­‌های جوان و ترویج ازدواج به ­هنگام، آگاهانه، آسان و پایدار است.

این جشنواره بر مبنای تکریم و تعالی خانواده طراحی شده است و شرکت کنندگان در جشنواره با ثبت کنشگری‌های اجتماعی، فرزندآوری، ارتقاء تحصیلی، گذراندن دوره‌های آموزشی و ارسال خاطرات و تجربه‌های ماندگار با کسب حد نصاب امتیاز، به عنوان خانواده موفق معرفی خواهند شد و خانواده‌های برتر از سفر خانوادگی مشهد الرضا و همچنین جوایز کالایی و نقدی برخوردار می‌شوند.

شرکت کنندگان در این جشنواره ایده‌های آموزنده، تجربه‌های موفق و خاطرات شیرین زندگی مشترک خود، همسر و فرزندان را در قالب‌های علمی، ادبی، هنری و چندرسانه‌ای در یک رقابت سازنده به اشتراک خواهند گذاشت.

همچنین دوره‌ی آموزش مجازی با موضوعات همسرداری، تربیت فرزند، مدیریت روابط، اقتصاد خانواده، مدیریت هیجانات، خانواده و رسانه، مدیریت نقش‌ها و حل تعارضات از خدمات قابل ارائه به علاقمندان شرکت کننده در این جشنواره می‌باشد.

گفتنی است جوایز این جشنواره ۱۰۰ سفر خانوادگی مشهد مقدس و دیگر جوایز کالایی و نقدی خواهد بود.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ به سامانه «زوج مانا» به آدرس (manazoj.nahad.ir) مراجعه کنند.

 

نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی «زوج مانا» آغاز به کار کرد

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *