اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳
اعلام زمان پرینت کارت، محل رفع نقص کارت وبرگزاری بیست و هفتمین آزمون متقاضیان تأسیس شرکت‌های راهداری

اعلام زمان پرینت کارت، محل رفع نقص کارت وبرگزاری بیست و هفتمین آزمون متقاضیان تأسیس شرکت‌های راهداری

  • اسفند ۱۴, ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور، زمان پرینت کارت، محل رفع نقص کارت وبرگزاری بیست و هفتمین آزمون متقاضیان تأسیس شرکت‌های راهداری را اعلام کرد.

کارت شرکت درآزمون از روزچهارشنبه ۱۷/۱۲/۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزشکشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با واردنمودن اطلاعات ثبتنامی (شماره پرونده، کد پیگیریثبت نامو کدملی) از کارت شرکت درآزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت مشاهده نقص احتمالی در کارت میبایست مطابق بند «ب» و «ج» بهحوزهرفع نقص مندرج دربند «ج» این اطلاعیهمراجعه نمایند.

بیستوهفتمین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل ونقل بینالمللی کالا ـ سازمان راهداری وحمل و نقل جاد‌های وزارت راه و شهرسازی ـ سال ۱۴۰۱ درصبح روزجمعه مورخ ۱۹/۱۲/۱۴۰۱ ًمنحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و در‌های ورود به جلسهآزموندر ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان میبایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *