فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
زلفی‌گل: هنر رئیس دانشگاه این است که وحدت دانشگاهیان را حفظ کند

زلفی‌گل: هنر رئیس دانشگاه این است که وحدت دانشگاهیان را حفظ کند

  • بهمن ۳, ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه خوارزمی که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: ما در آموزش عالی برای اساتید و پیشکسوتان ارزش قائل هستیم و آنها را روی سرمان می گذاریم.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه خوارزمی دارای اساتید برجسته و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی است که از روسای سابق این دانشگاه به ما به ارث رسیده و باید قدر آنها را بدانیم.

زلفی‌گل با بیان اینکه بعضی ها نمی خواهند ببینند دانشگاه ها زمین خالی دارند از این رو نسبت به دانشگاه بی مهری می کنند، افزود: در لایحه بودجه ۱۰۴۲ بودجه دانشگاه خوارزمی با پیگیری های رئیس این دانشگاه رشد خوبی داشته است

وی با بیان اینکه هنر رئیس دانشگاه این است که وحدت دانشگاهیان را حفظ کند، تصریح کرد: در آموزش عالی هم برنامه و هم کارنامه مهم است و ما این برنامه را از رئیس جدید دانشگاه خوارزمی گرفته ایم.

وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید به علم پذیری نوپذیری جامعه کنند، تصریح کرد: پیشرفت کشور مرهون تلاش های دانشگاه است به همین دلیل دشمن همواره تلاش می کند دانشگاه را از ما بگیرد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *