اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

برنامه دانشگاه تربیت مدرس برای کلنگ زنی طرح تامین مسکن اساتید

  • اسفند ۶, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دکتر فرهاد دانشجو درباره طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و برنامه دانشگاه تربیت مدرس گفت: موضوع طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه ها مورد تایید رییس جمهور قرار گرفته است.

وی گفت: امیدوار هستیم که تا قبل از شروع سال جدید بتوانیم کلنگ زنی طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس را انجام بدهیم.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاهیان باید اول مسائل حقوقی و قانونی طرح حل شود و بعد این طرح را کلید بزنیم. البته بخشی از مشکلات طرح حل شده است.

دانشجو درباره طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: این طرح شامل مسکن برای اعضای هیات علمی و کارمندان و همچنین شامل بیش از ۵۰۰ واحد خوابگاه های متاهلی است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس همچنین از تایید طرح تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان در هیات امنای دانشگاه خبر داد و گفت: مشکل خاصی در این زمینه در هیات امنای دانشگاه نداشتیم.

به گزارش مهر، عملیات اجرایی ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد توسط دکتر ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. بر اساس این طرح در ۱۵۰۰ هکتار زمینی که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی و واحدهای مسکونی اعضای هیات علمی در کشور آماده شده است، نزدیک به ۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *