اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

اولین همایش ملی امید آفرینی و پایداری اجتماعی برگزار می‌شود

  • دی ۱۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، دکتر محمد نریمانی راد با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، بهترین راه برای گذر از فقر تفکر جهادی و توسعه محرومیت زدایی است از این رو نیاز مبرم کشور به گسترش تفکر جهادی، به‌ویژه باوجود نیروی های متخصص در زمینه های مختلف، و کمرنگ بودن پژوهش های کاربردی در این زمینه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، برآن است تا با برگزاری اولین کنفرانس ملی امید آفرینی، محرومیت زدایی، پایداری اجتماعی در این راه قدم بردارد.

رییس اولین همایش ملی امید آفرینی و پایداری اجتماعی در ادامه افزود: ایجاد پایداری اجتماعی و رفع محرومیت در کشور نیازمند مطالعات پژوهشی و کاربردی است.

نریمانی راد با اشاره به نیاز مبرم کشور به گسترش بیش از پیش تفکر جهادی اظهار کرد: با وجود ظرفیت‏ های علمی و وجود منابع انسانی متخصص در زمینه ‏های مختلف فنی و منهدسی و اجتماعی و همچنین وجود مکان ‏ها، نهادها و سازمان دولتی در کشور و از طرفی کمرنگ بودن پژوهش‏ های کاربردی در این زمینه، دانشگاه را بر آن داشت تا اولین همایش ملی امید آفرینی و پایداری اجتماعی را با همکاری و مشارکت سازمان بسیج اساتید کشور در سالن همایش‏ های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار کند.

رییس واحد تهران غرب با بیان اینکه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش است، اظهار کرد: این همایش دارای مجوز ISC و در دو محور اصلی امید آفرینی و پایداری اجتماعی و چندین زیر محور فرعی ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

نریمانی راد گفت: دبیر خانه دائمی این همایش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برقرار است و سامانه اینترنتی آن به آدرس https://ncchss۲۰۲۴.wtiau.ac.ir/ در دسترس پژوهشگران و علاقمندان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *