اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

نخستین گروه نخبگان در طرح شهید موسوی جذب سازمان انتقال خون شدند

  • دی ۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از وزارت بهداشت، مسعود امیدوار مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون با اعلام خبر گفت: افرادی که طبق معیارهای بنیاد ملی نخبگان بر اساس توانمندی‌های علمی و عملی در رشته های مرتبط انتخاب شده بودند و ظرفیت استخدامی آنها به تایید سازمان اداری و استخدامی رسیده بود، به وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون معرفی شدند.

امیدوار افزود: طرح شهید موسوی که اولین دوره اجرای خود را پشت سر می گذارد، برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعدادهای برتر و نخبگان جوان در سراسر کشور به اجرا در آمده است و ۱۰ تن از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می گذارند.

وی تاکید کرد: این طرح برای عمل به تکلیف مقرر در ماده ۱۱ آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی و استعداد های برتر و نخبه در دستگاه های اجرایی مصوب هیأت وزیران به اجرا در می آید و اولین بار است که سازمان انتقال خون از این طریق جذب نیرو می کند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون با اشاره به دوره آموزش ۲۱ روزه این نخبگان که از ۲ دی ماه آغاز شده، گفت: این دوره آموزشی ۳ گام دارد؛ پذیرفته شدگان نخست در دوره آموزشی دولت شناسی و دستگاه شناسی شرکت می کنند. سپس بر اساس آموزش های قبلی ایده تحولی دوره ای را می گذرانند و در آخر دوره ارزیابی و پس از آمادگی این نیروها، محل خدمت‌شان تعیین می‌شود.

وی از همکاری سازمان انتقال خون با سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان خبر داد و افزود: مدرسان طبق برنامه در کلاس ها حضور می یابند و برنامه آموزشی را به خوبی پیش می برند.

امیدوار تاکید کرد: نخبگان معرفی شده به دستگاه ها بر اساس رشته های مرتبط تخصصی و شاخص های نخبگی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان انتخاب و معرفی شده اند و امیدواریم اجرای این طرح در جهت نخبه پروری و شایسته سالاری و ارتقای شاخص های عملکردی سازمان موثر باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *