اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

فعالیت بیش از ۲۰ هزار مجموعه دانشجویی در دانشگاه های کشور

  • آذر ۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز  به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در اختتامیه دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا که توسط دانشگاه دامغان برگزار شد، دکتررشید جعفرپور، قائم مقام و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س)، ایشان را پیام رسان نهضت عاشورا عنوان کرد و افزود: حضرت زینب با سخنوری و خطیب بودنش توانست ماهیت ظالمانه بودن حکومت اموی را افشا نماید و پیام آزادگی و شهادت طلبی عاشورا را به جهانیان برساند.

جعفرپور در بخش دیگری از سخنان خود به ظلم و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و عنوان کرد: دنیا اکنون شاهد کشته شدن روزانه صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی هست، اما علیرغم این همه نقض حقوق کودک و زن، هیچ نهاد بین المللی رژیم صهیونیستی را محکوم نمی نماید. هنرمندان باید از ابزار هنر برای محکومیت رژیم و به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه استفاده کنند.

وی عنوان کرد: جشنواره های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها ظرفیت های خوبی برای شناسایی، پرورش و تقویت استعدادهای مختلف در جامعه به ویژه دانشگاهیان هستند.

جعفرپور با بیان اینکه سیاست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم توسعه متوازن کانون های فرهنگی و هنری در دانشگاه‌هاست عنوان کرد: در حال حاضر بیش از بیست هزار مجموعه دانشجویی از جمله انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، تشکل های اسلامی، هیات های مذهبی و … در دانشگاه‌ها فعالیت می کنند که جزو افتخارات آموزش عالی در حوزه فرهنگی و اجتماعی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *