اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند

  • مهر ۲۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه دکتر «علیرضا فارسی‌نژاد» را به عنوان «سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون» و دکتر «یاسر اسماعیلیان» را به عنوان «سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد» منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دانشگاه/ مجتمع آموزش عالی از جمله ظرفیت‌ عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به‌کار گیرید.

علیرضا فارسی‌نژاد عضو هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه شیراز با مرتبه استادیار است. از وی سه عنوان کتاب و ده‌ها مقاله علمی در حوزه فلسفه منتشر شده است.

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند

یاسر اسماعیلیان (زاده گناباد _۱۳۶۱) دارای دکتری تخصصی مهندسی کشاورزی (گرایش زراعت) عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی گناباد با مرتبه استادیار است که پیش از این مسئولیت مدیریت دانشجویی و فرهنگی و همچنین معاونت اداری، مالی این مجتمع را بر عهده داشته است. وی همچنین دارای دو کتاب تالیفی و ۱۷ مقاله علمی و پژوهشی در تخصص خود است که در مجلات ملی و بین‌المللی به چاپ رسانده است.

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند

وزیر علوم همچنین در نامه‌های جداگانه از خدمات دکتر «غریب فاضل‌نیا» رئیس سابق دانشگاه سلمان فارسی کازرون و دکتر «علیرضا زمانی» سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد در زمان تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *