اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

نتایج آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در آبان ماه اعلام می‌شود

  • مهر ۲۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر،.دکتر رضا یزدانی افزود: نخستین آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی سال ۱۴۰۲ در دو بخش تئوری در ۹ مهرماه و بخش عملی در ۲۰ مهرماه برگزار شد.

وی افزود: آزمون صلاحیت بالینی باید برای تمامی دانش آموختگان دندانپزشکی اجرا شود و در سال ۱۴۰۲ این آزمون در ۴۴ دانشکده دندانپزشکی اجرایی شده است.

یزدانی اظهار داشت: حدود یک هزار و ۲۴۰ نفر در این دوره شرکت کرده اند و افرادی که موفق شده اند بخش تئوری را با کسب حدنصاب لازم بگذرانند توانستند در مرحله عملی که ۲۰ مهرماه در دانشکده های دندانپزشکی اجرا شد، شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی تا دو هفته آینده در آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد و در نهایت به دانشجویان گواهی موفقیت در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی داده می شود.

وی تاکید کرد: گواهی گذراندن آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از جمله مدارک دانش آموختگان رشته دندانپزشکی مقطع دکتری عمومی است.

یزدانی اظهار داشت: آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی شرط فارغ التحصیلی از دندانپزشکی است و در واقع این آزمون به منظور ارزیابی بایدهای آموزشی رشته دندانپزشکی اخذ می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *