اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳
آغاز ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران از امروز

آغاز ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران از امروز

  • مهر ۱۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره تاریخ ثبت‌نام و آغاز کلاس‌های دانشجویان ورودی جدید کارشناسی دانشگاه تهران گفت: ورودی های دانشگاه تهران را ۵۳ درصد خانم‌ها و ۴۷ درصد آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: ثبت نام الکترونیکی ورودی های جدید از امروز دوشنبه ۱۷ مهر ماه آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۲۰ مهر انجام می‌شود و دانشجویان می توانند مدارک خود را بارگزاری کرده و ثبت‌نام کنند، شماره دانشجویی پذیرفته شدگان نیز همین هفته ارائه می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: روز یکشنبه ۲۳ مهرماه آیین ورودی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه برگزار شود و در همان روز کارت‌های دانشجویانی که ثبت‌نام الکترونیکی انجام داده‌اند و شماره دانشجویان آنان مشخص شده به دانشجویان جدیدالورود ارائه شود، همچنین در همان روز خوابگاه، ساختمان خوابگاه و اتاقی که دانشجویان خوابگاهی مستقر خواهند شد، مشخص می شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام حضوری با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای هر دانشجویی زیاد طول نخواهد کشید بنابراین با یک زمان‌بندی مشخص در طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، و چهارشنبه هم‌زمان با برگزاری کلاس‌ها عملاً ثبت‌نام حضوری و تحویل مدارک به واسطه پذیرفته شدن دانشجویان جدید الورود انجام می شود.

کمره ای تاکید کرد: آن چیزی که برای دانشگاه تهران و آموزش دانشگاه تهران بسیار حیاتی و مهم است، کیفیت آموزش و کیفیت علمی دانشگاه است به‌این‌ترتیب ما نمی‌خواهیم از یک ترمی که ۱۶ هفته است، سه هفته را از دست داده باشیم و با شروع ترم از ۲۴ مهرماه، اعلام کنیم از ترم سیزده هفته باقی‌مانده است سعی می کنیم با برگزاری کلاس‌های جبرانی این سه هفته را پوشش دهیم، اساتید نیز همکاری می‌کنند و هماهنگی لازم از طریق آموزش دانشکده ها با دانشجویان انجام می شود تا این سه هفته پوشش داده شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *