اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
رئیس همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره کشوری شهید مطهری منصوب شد

رئیس همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره کشوری شهید مطهری منصوب شد

  • شهریور ۲۱, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت را به عنوان رییس بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی، منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

ابوالفضل باقری فرد؛ معاون آموزشی

«همایش‌های کشوری آموزش علوم پزشکی، جشنواره‌های آموزشی شهید مطهری و جشنواره‌های دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی، از مهمترین رویداد‌های آموزشی هستند که تحقق اهداف آن، نیاز به سیاست‌گذاری و برنامه ریزی مؤثر و مناسب دارد.

با توجه به دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی در مدیریت نظام آموزش علوم پزشکی کشور، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس بیست وپنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره کشوری شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده‌های نوآورانه آموزشی»، که با همکاری علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کلان منطقه یک، در روز‌های ۱۲ تا ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳، در مرکز همایش‌های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران برگزار خواهد شد، منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجارب متخصصان مربوطه، در سیاستگذاری و برنامه ریزی مؤثر و مفید این همایش، موفق و مؤید باشید.»

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *