اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
ستاد اربعین دانشگاه تهران تشکیل شد / اعزام کاروان‌های ویژه دانشجویان متاهل و نابینا

ستاد اربعین دانشگاه تهران تشکیل شد / اعزام کاروان‌های ویژه دانشجویان متاهل و نابینا

  • مرداد ۱۱, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران عصر روز سه‌شنبه دهم مرداد ماه در نشست ستاد اربعین دانشگاه تهران که با حضور جمعی از نمایندگان دانشجویی و مدیران دانشگاه برگزار شد، به بررسی سازوکار‌های اجرایی اعزام کاروان‌های دانشجویی به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین پرداخت.

وی تاکید کرد: اعزام دانشجویان مشتاق حضور در پیاده‌روی اربعین با استفاده از ظرفیت اجرایی خود دانشجویان در تشکل‌ها و نهاد‌های دانشجویی راهبری شود. بدنه مدیریتی دانشگاه باید تلاش کند تا تسهیلات لازم (نقدی و خدماتی) برای دانشجویان فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه و همچنین مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران در حین این جلسه، نسبت به صدور دستور‌های لازم به منظور تامین منابع مالی فوری و ضروری برای اعزام کاروان‌های دانشجویی به کربلای معلی در ایام اربعین اقدام کردند.

احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران همچنین در این جلسه ستاد اربعین دانشگاه در مذاکره تلفنی با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار تخصیص اعتباری به منظور تسهیل اعزام و افزایش ظرفیت اعزام دانشجویان دانشگاه تهران به مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین شد.

الهام امین‌زاده، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران نیز به رایزنی با روسا و معاونان دانشگاه‌های عراق در کربلا و نجف به منظور جلب حمایت برای تسهیل سفر دانشجویان در ایام اربعین اشاره کرد.

نماینده بسیج دانشجویی نیز جزئیات برنامه اعزام کاروان‌های خواهران دانشجو، برادران دانشجو، دانشجویان متاهل و دانشجویان نابینای دانشگاه تهران در اربعین امسال را اعلام کرد. دکتر عبدالرضا سیف مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران نیز بر استفاده از ظرفیت دانشجویی به منظور مدیریت و اجرای اعزام دانشگاهیان تاکید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *