اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳
ورود دانشگاه شریف به فناوری‌های جدید یک راهبردی قطعی است

ورود دانشگاه شریف به فناوری‌های جدید یک راهبردی قطعی است

  • تیر ۲۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در نشست خبری کنفرانس سیاست گذاری حکمرانی که امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: ورود دانشگاه شریف به فناوری های جدید یک راهبردی قطعی است و در دودهه گذشته بر روی آن برنامه ریزی و کار کارشناسی شده و دانشگاه شریف را به سمت فناوری های نرم پیش می بریم.

وی افزود: فناوری نرم ما راه به سمت سیاست گذاری جلو می برد و در این دوره توجه بیشتری در حوزه فناوری خواهد داشت و این توجه و ارتقا با تقویت هیات علمی هم کیفی و هم کمی و جذب دانشجو و رفتن دانش آموختگان در بخش های مدیریتی کشور است.

رئیس دانشگاه شریف ادامه داد: دانشجویان کارشناسی و ارشد درس های مهندسی خوانده را علاقمند به این موضوعات می بینیم و اینکه این دانشجویان موثرتر هستند و می توانند مسئله را در سطح ملی حل کنند و امیدواریم ورود دانشگاه به این حوزه اثرگذاری دانشگاه را در کشور نمایان تر می کند.

جلیلی اضافه کرد: به موازات سیاست گذاری در حوزه فناوری های زیستی ورود خواهیم کرد و مشکلات این حوزه را بررسی خواهیم کرد. قاعدتا توجه به این حوزه ها نیازمند جذب دانشجویان و نخبگان است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *