اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
نتایج اولیه رشته‌های بدون آزمون ارشد دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

نتایج اولیه رشته‌های بدون آزمون ارشد دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

  • تیر ۲۶, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، نتایج اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی ارشد شهریه‌پرداز (غیرروزانه) دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد، اما اسامی پذیرش‌شدگان نهایی و ثبت‌نام قطعی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به آدرس https://eduvp.sbu.ac.ir/talent اعلام خواهد شد.

پذیرفته‌‍شدگان اولیه اصلی غیر روزانه لازم است فرم درخواست ثبت مشخصات نفرات اصلی غیرروزانه (شهریه‌پرداز) را دریافت کرده و پس از تکمیل دقیق آن تا تاریخ اول مرداد به آدرس ایمیل sbutalent@sbu.ac.ir ارسال کنند، به نحوی که موضوع ایمیل و عنوان فایل ارسالی (Pdf) شامل رشته و نام و نام‌خانوادگی و دوره پذیرش شده متقاضی باشد.

بر این اساس تایید وصول ایمیل داوطلبان توسط اداره جذب و هدایت استعداد‌های درخشان دانشگاه شهید بهشتی حداکثر تا یک هفته بعد، ارسال خواهد شد و در صورت عدم دریافت ایمیل وصولی، لازم است فرم مجددا ارسال شود.

طبق دستورالعمل، اعلام نتایج اوّلیه بدون آزمون کارشناسی ارشد شهریه‌پرداز (غیرروزانه) دانشگاه شهید بهشتی هیچ‌گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نکرده و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.

متقاضیان بدون آزمون کارشناسی ارشد شهریه‌پرداز (غیرروزانه) دانشگاه شهید بهشتی باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور و طی ۸ نیمسال دانش‌آموخته شوند.

نحوه و زمان ثبت‌نام حضوری و غیرحضوری پذیرفته‌شدگان ورودی سال ۱۴۰۲ از طریق پذیرش دانشجویان استعداد‌های درخشان، پس از اعلام نتایج قطعی کنکور سراسری کارشناسی ارشد از طریق وبگاه معاونت آموزشی این دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد و قبول‌شدگان ملزم هستند اخبار مربوط به ثبت‌نام را از طریق وبگاه فوق پیگیری و در موعد مقرر نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند.

اطلاع‌رسانی در خصوص نتایج بدون آزمون کارشناسی ارشد شهریه‌پرداز (غیرروزانه) دانشگاه شهید بهشتی از طریق وبگاه این دانشگاه خواهد بود و معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام کرد مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از سایر مبادی ندارد.

پذیرفته‌شدگان اولیه در صورت درخواست انصراف از ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی ضروری است نسبت به تکمیل و ارسال “فرم انصراف” مندرج در سامانه جامع آموزشی گلستان با شناسه کاربری و رمز ورود خود تا ۳۱ تیر اقدام کنند و دانشجویانی که منتظر نتایج کنکور کارشناسی ارشد هستند حداکثر تا روز اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری وقت دارند تا انصراف خود را اعلام کنند.

نتایج پذیرش در رشته‌های بدون آزمون کارشناسی ارشد شهریه‌پرداز (غیرروزانه) دانشگاه شهید بهشتی توسط گروه‌های آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است و چنانچه اعتراضی به نتیجه اعلامی (پذیرش / ‏عدم پذیرش در رشته مورد تقاضا) باشد، داوطلبان درخواست خود را به دانشکده/ گروه‌های آموزشی ارسال و از همان طریق پیگیری کنند.

در صورت انصراف افراد اصلی و خالی شدن ظرفیت، با افراد ذخیره تماس گرفته می‌شود و هماهنگی لازم انجام خواهد شد و این فرآیند تا دهه سوم شهریور ماه به ترتیب اولویت انجام می‌پذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *