اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
محمدحسین کفعمی: فضای مجازی عرصه نقش آفرینی عالمانه مجاهدانه است

محمدحسین کفعمی: فضای مجازی عرصه نقش آفرینی عالمانه مجاهدانه است

  • تیر ۲۱, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو؛ محمدحسین کفعمی، ریاست سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست فصلی مدیران رسانه و فضای مجازی سراسر کشور گفت: فضای مجازی، ابزار و تفنن و فوق برنامه نیست؛ بلکه فضای مجازی، یک محیط زندگی است. محیط زندگی، یعنی جایی که افراد یک جامعه در آن، روابط اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و… را شکل می‌دهند؛ جایی که افراد جامعه و به‌خصوص نسل جدید، در آن تربیت می‌شوند.
کفعمی ضمن تاکید بر اینکه فضای مجازی زیست بوم جدید است، افزود: اکنون دنیای مجازی و واقعی، چنان در هم تنیده شده که تفکیک آن‌ها از یکدیگر امکان‌پذیر نیست.
وی هدف از شکل گیری مرکز رسانه و فضای مجازی در سازمان بسیج دانشجویی را جبهه سازی و کادر سازی عنوان کرد و افزود: ما در عرصه فضای مجازی باید میدان بازی را عوض کنیم و این نیازمند یک تلاش و مجاهدت عالمانه است.
کفعمی با اشاره به جمله شهید بهشتی در خصوص دانشجو که فرموده بودند «دانشجو موذن جامعه است. اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود.» تاکید کرد؛ اگر بخواهیم رسالت موذن بودن دانشجو را به نتیجه برسانیم باید خیلی جدی‌تر و با برنامه وارد فضای مجازی شویم.
ریاست سازمان بسیج دانشجویی افزود: بهترین جمعیتی که می‌تواند در فضای مجازی کنشگری نماید قشر جوان و دانشجو است، چرا که در آن فضا زیست می‌کند و با علاقه فعالیت دارد.
کفعمی در پایان گفت: یکی از جدی‌ترین مسیر‌ها و موارد مهم رسیدن به تمدن نوین اسلامی، فضای مجازیست که نیازمند سازماندهی و کار شبکه‌ای می‌باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *