اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
دانشگاه علامه‌طباطبائی میزبان بیش از ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۲

دانشگاه علامه‌طباطبائی میزبان بیش از ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۲

  • تیر ۱۱, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن فاضلی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۲ نوبت تیرماه، با رقابت ۱۲ هزار و ۱۹۶ داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۴ و ۱۵ تیرماه در حوزه‌های فرعی دانشکده‌های، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، حقوق و علوم‌سیاسی، ارتباطات، مدیریت و حسابداری و روان‌شناسی و علوم‌تربیتی دانشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، ۳ هزار و ۴۸۱ داوطلب گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی و در بعدازظهر همان روز، ۲ هزار و ۶۸۴ داوطلب گروه آزمایشی هنر، در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، ۳ هزار و ۱۲ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و در بعدازظهر دومین روز، ۳ هزار و ۱۹ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی شرکت می‌کنند.

فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، در‌های حوزه امتحانی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا نیز تدابیر لازم برای پذیرایی از خانواده‌ها در مسجد امام علی (ع) و طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است. همچنین مرکز بهداشت و درمان دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان است.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: برگه‌های راهنما نیز تهیه شده است تا داوطلبان بتوانند با کمک آنها، به راحتی حوزه فرعی امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند. همچنین افرادی برای راهنمایی مشخص شده‌اند تا اگر داوطلبی با مشکلی مواجه شد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را در کمترین زمان ممکن حل کند. داوطلبان قبل از ورود به محل آزمون، باید کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیا قیمتی خود را به باجه‌های مشخص شده تحویل دهند.

وی با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲، تاکید کرد: این حوزه امتحانی با در نظر گرفتن همه تدابیر و تمهیدات لازم و ۲۱۰ عامل اجرایی در هر نوبت از برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی، تلاش می‌کند زمینه را برای برگزاری هر چه آرام‌تر و مطلوب‌تر آزمون سراسری داوطلبان فراهم کند. البته همراهی داوطلبان نیز می‌تواند ما را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری رساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *