اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
دانشگاه آزاد

دیدار اعضای موسسه مطالعات علوم اجتماعی پوترای مالزی با مسئولان واحد علوم و تحقیقات

  • خرداد ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارشغیر دولتی نیوز به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این دیدار با همکاری دانشکده‌های امور بین‌الملل و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد و استادان و دانشجویان گروه تخصصی جامعه شناسی این واحد با اعضای موسسه مطالعات علوم اجتماعی دانشگاه پوترای مالزی به تبادل نظر و مذاکره پیرامون چشم‌انداز فعالیت‌های مشترک پرداختند.

شاهین مصراوغلی رئیس دانشکده امور بین‌الملل واحد علوم و تحقیقات در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به معرفی ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی پرداخت.

هسلیندا عبدالله رئیس موسسه مطالعات علوم اجتماعی دانشگاه پوترا مالزی در این نشست ضمن معرفی این موسسه، نسبت به گسترش همکاری‌های علمی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اعلام آمادگی کرد. براساس این گزارش، خدیجه ذوالقدر مدیرگروه جامعه شناسی واحد علوم و تحقیقات با معرفی فعالیت‌های علمی این گروه، به وجوه مشترک دو جامعه اسلامی و در حال توسعه ایران و مالزی اشاره کرد.

وی همچنین به چشم‌انداز و آثار همکاری‌های علمی و پژوهشی در حوزه علوم اجتماعی، میان این واحد و موسسه مطالعات علوم اجتماعی دانشگاه پوترا مالزی اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این نشست، برگزاری وبینار‌های تخصصی مشترک، تشکیل میزگرد‌های تخصصی جامعه شناسی کشور‌های اسلامی، تبادل استاد و دانشجو، اعطای گرنت‌های مشترک به استادان در فرصت‌های مطالعاتی و انجام طرح‌های مشترک پژوهشی مطرح و مقرر شد که جزئیات این همکاری‌ها توسط ذوالقدر و عبدالله، با نظارت دانشکده امور بین الملل واحد علوم و تحقیقات بررسی و نهایی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *