اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
نشست مشترک روسای هیات‌های ورزشی استانی برگزار شد

نشست مشترک روسای هیات‌های ورزشی استانی برگزار شد

  • اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی رئیس و دبیر کل فدراسیون با روسای هیات ورزش های دانشگاهی استانی به منظور بررسی فعالیت های فدراسیون و هیات های استانی در سال جاری ، برنامه های آتی و چالش های موجود و چشم انداز آینده فدراسیون به صورت مجازی برگزار شد.

بنابراین گزارش در ابتدای این نشست بشیریان رئیس فدراسیون ضمن تبریک هفته وحدت گزارشی از فعالیتهای انجام شده در سال جاری و برنامه های فدراسیون و استانها و برنامه های هفته تربیت بدنی ارائه دادند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی: در این نشست با اشاره به نقش مهم هیات های استانی در برنامه های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بر ضرورت مشارکت بیشتر هیات های استانی در برنامه های و تصمیم گیری های فدراسیون تاکید کرد.

بشیریان در خصوص بحث بودجه گفت: فدراسیون در تلاش است تا با رایزنی های که در حال انجام هست بتوانیم بودجه افزایش پیدا کند و در کنار این هم به دنبال استفاده از بخش های دیگر و اسپانسرها برای فدراسیون هستیم و روسای هیات ها هم باید تلاش کنند تا با بخش های خصوص استان در خصوص جذب اسپانسر ارتباط برقرار کنند .

وی گفت: از مهمترین برنامه های فدراسیون میزبانی مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا و اقیانوسیه، برگزاری لیگ بسکتبال سه نفره دانشگاهها و مسابقات جانبازان و معلولان می باشد.

همچنین در ادامه دکتر خواجوی دبیر کل فدراسیون گزارشی از مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشگاهی در کشور ترکیه ارائه دادند.

وی در ادامه گفت: از تمامی روسای هیات های استانی میخواهیم با توجه به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته پارالمپیک با توجه به حضوری شدن دانشگاهها زمینه برگزاری فعالیت های ورزشی برای دانشجویان فراهم شود و گزارش کارهای انجام شده به فدراسیون ارسال شود.

دکتر خواجوی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت های خوب استانها برای زمینه فعالیت بیشتر استانهای هم جوار میتوانند ضمن نشست های مشترک ارتباط خوبی با کشورهای همسایه برقرار کنند تا بتوانیم برنامه های مشترک برگزار کنیم.

در ادامه روسای محترم هیات ها نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد مطرح شده بیان کردند .

در پایان مقرر شد در خصوص ساختار فدراسیون و هیات های استانی روسای هیات های استانی نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *