اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

اعلام جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد زائر کربلا

  • شهریور ۱۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و رئیس کمیته امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحد‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

این دستورالعمل با توجه به مصادف شدن آخرین مهلت دفاع دانشجویان با مراسم اربعین حسینی (ع) و به منظور مساعدت با دانشجویانی که خود یا استاد راهنمای آن‌ها برای شرکت در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می‌شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

براساس بند‌های این دستورالعمل؛ برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه/ رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت‌های موضوعی دانشگاه، تا تاریخ ۱۵ مهرماه امکان‌پذیر است.

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج به کشور عراق در ایام اربعین و تأیید آن توسط معاونت پژوهش و فناوری/ علمی واحد دانشگاهی است.

برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان‌نامه/ رساله در کارنامه نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو درج خواهد شد.

دانشجویانی که در فرصت تعیین‌شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پایان‌نامه/ رساله را تمدید کنند.

این دستورالعمل شامل دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آن‌ها از نظر نظام وظیفه عمومی در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد و دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع قبل از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ را ندارند، نمی‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *