اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان دانشگاه و سایر ذی‌نفعانی که علاقمند به طرح مسائل و ارائه پیشنهادات در ملاقات حضوری با ریاست و معاونان دانشگاه هستند، می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه،۷ اردیبهشت ماه از طریق سامانه http://sd.ut.ac.ir (درگاه میز خدمت الکترونیک) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

لازم است ثبت‌نام‌کنندگان در روزهای پنج‌شنبه، ۷ اردیبهشت و جمعه، ۸ اردیبهشت ماه جهت اطلاع از وضعیت درخواست خود، به سامانه ثبت‌نام مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان شرکت در ملاقات عمومی، مدارک و مستندات لازم را در روز نشست به همراه داشته باشند و ۲ روز پس از برگزاری نشست، مدارک خود را از طریق دبیرخانه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بازپس گیرند.

کلیه ذی‌نفعان داخل و خارج دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه یادشده فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

یادآوری می‌شود ثبت‌نام حضوری پیش‌بینی نشده است و صرفاً متقاضیانی که درخواست خود را از طریق سامانه اعلام‌شده ثبت می‌کنند موفق به حضور در نشست ملاقات عمومی می‌شوند.

منبع:خبرگزاری مهر