اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

سفر وزیر علوم به استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان

  • دی ۱۴, ۱۴۰۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد و در ادامه سفر امروز در استان اصفهان حضور خواهد داشت.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه پس از زیارت قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد از طرح‌ها و پروژه‌های این دانشگاه بازدید و سپس در آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست دانشگاه شهرکرد سخنرانی کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر استانی خود، امروز سه‌شنبه به استان اصفهان رفته و از دانشگاه اصفهان، صنعتی اصفهان و همچنین شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید کرده و در آیین تکریم و معارفه سرپرستان جدید دانشگاه‌های صنعتی و اصفهان نیز سخنرانی می‌کند.

شایان ذکر است؛ وزیر علوم در این سفر با دانشگاهیان و اعضا هیئت علمی، فناوران و صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی دیدار و از چندین محصول دانش‌بنیان در این شهرک رونمایی کرده و دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در این سفر دوروزه خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *