اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در کنکورهای ارشد و دکتری فعال شد

  • اسفند ۶, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آزمون ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D سال ۱۴۰۳ برای اولین بار در یک روز در چهارم اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از برگزاری آزمون، لینک های نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، نظرسنجی از داوطلبان معلول شرکت کننده در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و نظرسنجی از داوطلبان معلول شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش فعال شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون ، نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه ها دارد. براین اساس از داوطلبان خواسته است باوارد کردن شماره پرونده و داوطلبی پرسشنامه را تکمیل کنند.

در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۴۷۶ هزار داوطلب در صبح و بعداز ظهر روز جمعه ۴ اسفند ماه سال جاری با هم به رقابت پرداختند و در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ نیز بیش از ۱۵۱ هزار داوطلب شرکت کردند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهر، ۳۶۱ حوزه اصلی و ۱۳۴۰ حوزه فرعی و آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهر، ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی برگزار شدند.

همچنین اینفوگرافیک آمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

نظرسنجی از داوطلبان شرکت کننده در کنکورهای ارشد و دکتری فعال شد

براین اساس بیشترین شرکت کننده در آزمون ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و آزمون دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D سال ۱۴۰۳ در استان تهران و کمترین شرکت کننده در استان خراسان شمالی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *