اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
۱۴۰۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه علامه‌ صاحب مسکن می شوند

۱۴۰۰ نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه علامه‌ صاحب مسکن می شوند

  • بهمن ۲۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز  به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عبدالله معتمدی، در آئین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی ۱۴۰۰ واحد مسکونی ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، گفت: خداوند را شاکریم که توفیق ارائه خدمت به دانشگاهیان را داریم. دانشگاهیان در سنگری خدمت می‌کنند که چشم امید ملت و ظرفیت آفرین برای پیشرفت و اقتدار کشور است.

وی افزود: یکی از عناصر قدرت و شاخص‌های پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مربوط به پیشرفت‌های علمی است که توسط دانشگاهیان رقم خورده است. پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلای اسلامی آن‌چنان سریع، عمیق، اصیل و شگفت‌انگیز بود که مایه امید برای مردم و دوستان ما در صحنه بین‌المللی و باعث خشم و ناراحتی نظام استکباری بوده است.

دکتر معتمدی بیان کرد: نظام استکباری، امروز نمی‌تواند پیشرفت‌های علمی ایران را انکار کند. آن‌ها از این پیشرفت‌ها نگرانند و تلاش کردند با اعمال تحریم و اقداماتی دیگر در این راه موانع ایجاد و سرعت ما را کند یا منحرف کنند. در سال گذشته تلاش کردند تا دانشجویان و دانشگاهیان را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند و خواستند دانشگاه‌ها را به تعطیلی بکشانند اما هوشیاری استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه مانع از تحقق خواست آن‌ها شد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها با جدیت فعالیت‌های علمی و آموزشی خود را ادامه دادند و در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن عشق خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند. این قشر فرهیخته همراه با دیگر اقشار مردم در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با شرکت گسترده و فعال خود مانع از سو استفاده دشمنان خواهند شد.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی تصریح کرد: پروژه‌ای که امروز در راستای سیاست‌های دولت مردمی کلنگ زنی شد، امکان بهره‌مندی ۱۴۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه را برای مسکن‌دار شدن فراهم می‌کند. این زمین ۱۰.۳ هکتار است که از ماه‌ها پیش مطالعه و نقشه‌های اولیه آن برای جانمایی واحدهای مسکونی و مراکز خدماتی مانند خدمات فرهنگی، مسجد، مدرسه، خدمات درمانی، رفاهی و فروشگاهی تعیین شده است.

وی در پایان گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن و بر اساس توافق‌نامه‌ای که بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی انجام شد، هر واحد مسکونی حدود ۵۵۰ میلیون وام دریافت خواهد کرد. امیدوارم با همین همت مراحل ساخت و واگذاری این واحدها به سرعت عملیاتی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *