اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

عمل به وعده ساخت مسکن برای دانشگاهیان

  • بهمن ۱۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در ستاد وزارت علوم برگزار شد، گفت: استقال سیاسی کشور که نشانه عزت برای همه مردم است یک گوهر گرانبها و ارزشمند است و همه ما به خود می‌بالیم که کشور ما خودش تصمیم می‌گیرد و اجرا می‌کند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی برای ضربه زدن به استقلال سیاسی کشور، علیه ما تحریم وضع نمودند و مشکلاتی را ایجاد کردند ولی ملت ما مشکلات را تحمل می‌کند و استقلال را با هیچ چیز عوض نمی‌کند.

وزیر علوم افزود: دنیای سلطه و استکبار به دروغ از حقوق بشر صحبت می‌کند ولی در دوران بیماری کرونا دیدیم که به کشور ما واکسن نمی‌فروختند و این تلاش دانشمندان و یاوران علمی بود که به ساخت واکسن منتهی شد.

زلفی گل گفت: یاوران علمی، اعضای هیأت علمی و دانشجویان به منزله دندنه‌های یک چرخ دنده واحد عمل می‌کنند و موفقیت‌های علمی و فناوری کشور مرهون تلاش همه است.

وزیر علوم با اشاره به برنامه‌هایی که در آغاز مسؤولیت در وزارت علوم اعلام کرده بود گفت: امروز به بسیاری از این وعده‌ها عمل کردیم و کارنامه ارائه می‌دهیم.

وی برداشتن گام‌های جدی برای حل مشکل اعضای هیأت علمی، کارکنان ستاد وزارت علوم و دانشگاه‌ها را از جمله وعده‌های تحقق یافته اعلام کرد و گفت: دانشگاه‌هایی که هنوز از فرصت توافق با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در اراضی دانشگاه‌ها اقدام نکرده اند با سرعت به این امر مهم اقدام کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فرصت خدمت در نظام اداری محدود است و مدیران و یاوران علمی از حدکثر ظرفیت‌ها و امکانات برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با امکانات فناوری اطلاعات و اینترنت هم اکنون این امکان وجود دارد تا کارکنان در موارد خاص بتوانند درخواست‌های ارباب رجوع و مردم را بعد از ساعات اداری و از منزل و به شکل غیر حضوری انجام دهند که این عمل خالصانه قطعاً رضایت خلق و خالق را به دنبال خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *