اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

امکان رفع نواقص مدارک آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی فراهم شد

  • دی ۲۳, ۱۴۰۲

به گزارش  غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، نتایج بررسی مدارک شرکت کنندگان در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است.

کلیه شرکت کنندگان می توانند از ساعت ۱۹ امروز شنبه ۲۳ دی تا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده وضعیت و یا تکمیل مدارک خود طبق توضیحات مندرج اقدام کنند. بازه زمانی قید شده قابل تمدید نیست.

آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل غیرمجاز شناخته شده اند، در صورت تکمیل مدارک و بررسی آن توسط کارشناسان در موعد مقرر، می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که فاقد مجوز شرکت در آزمون از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، جهت حل مشکل با اداره مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان هماهنگی بعمل آورند.

آن دسته از داوطلبانی که فاقد مجوز شرکت در آزمون از سوی مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند جهت حل مشکل با مرکز امور هیات علمی هماهنگی بعمل آورند.

تکمیل مدارک صرفا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir امکانپذیر است.

سهمیه مناطق محروم صرفا جهت افراد واجد شرایط مناطق محروم مندرج در جدول ظرفیت این سهمیه که متعاقبا اعلام می شود، قابلیت اقدام خواهد داشت.

نتیجه بررسی مدارک سهمیه رزمندگان و ایثارگران در تاریخ اول بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *