اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
۴۰۰ میلیارد تومان وام به دانشجویان پرداخت کردیم / فعلا خبری از ثبت نام وام شهریه نیست

۴۰۰ میلیارد تومان وام به دانشجویان پرداخت کردیم / فعلا خبری از ثبت نام وام شهریه نیست

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجویی، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی گفت: مهلت ثبت نام وام تحصیلی که از ۱۵ آبان ماه آغاز شده، امروز ۳۰ آبان به پایان می‌رسد.

وی در خصوص زمان آغاز ثبت نام وام شهریه گفت: ثبت نام وام شهریه فعلا به دلیل عدم تامین بودجه مشخص نشده و در صورتی که سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار کند ثبت نام این وام‌ها را اطلاع رسانی می‌کنیم.

گنجی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه تا پایان امروز قرار است بودجه وام شهریه را تعیین و تکلیف کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: تاکنون بیش از ۸۲ هزار و ۳۹۲ دانشجو برای دریافت وام ودیعه مسکن، وام ضروری و وام مسکن متاهلی ثبت نام کردند که حدود ۵۴ هزار نفر از ثبت نام‌ها تایید شدند که بعد از تکمیل فرایند تایید دانشگاه‌ها مبلغ وام به حساب دانشجویان واریز می‌شود که تا امروز حدود ۱۰ درصد از وام‌های ثبت نام شده پرداخت شده است.

وی در خصوص موانع وام‌ها گفت: خوشبختانه مشکلی برای ثبت نام، تایید و یا واریز وام‌ها نداشتیم و فقط منتظر تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم که بتوانیم درخواست دانشجویان را واریز کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یاد آورد شد: مبلغ وام‌هایی که تاکنون تایید شده در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان است که باید به حساب دانشجویان واریز شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *