فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

افزایش وام ویژه دکتری در دستور کار صندوق رفاه دانشجویان

  • بهمن ۳۰, ۱۴۰۰

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم گفت: افزایش وام ویژه دکتری در جلسه تابستان هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان بررسی می‌شود و در صورت نهایی شدن، برای ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

صمد حاج جباری درباره افزایش وام ویژه دکتری گفت: وام ویژه دکتری تا پایان سال جاری پرداخت شده است و این وام سال گذشته از ماهانه ۷۰۰ تومان به ماهانه یک میلیون تومان افزایش یافت که هر ۶ ماه یک بار پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش وام‌های دانشجویی در دستور کار برنامه‌های آتی صندوق قرار دارد و افزایش وام ویژه دکتری در جلسه تابستان هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان بررسی می‌شود و در صورت نهایی شدن، برای ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم ادامه داد: ثبت نام وام ویژه دکتری برای ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ و همچنین ثبت نام وام ضروری از ۲۵ فروردین ماه شروع شده و دانشجویان می‌توانند ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند.

حاج جباری افزود: ثبت نام وام شهریه، تحصیلی و ودیعه مسکن نیز در حال انجام است و انتظار ما از دانشجویانی که متقاضی وام هستند این است که برای ثبت نام اقدام کنند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند، تا در صورت مساعد بودن شرایط صندوق، پرداخت‌ها آغاز شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم افزود: دانشجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به موقع به پورتال صندوق ورود کرده و ثبت نام کنند در حال حاضر اسامی دانشجویان واجد شرایط را کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه داده و امیدواریم سازمان بهزیستی نیز سریع‌تر اسامی را ارائه دهد.

وی افزود: استعلامی از این دانشجویان انجام نمی‌شود، همین که دانشجو در بخش وام دانشجویان تحت پوشش پورتال صندوق ثبت نام کند، خود سامانه بر اساس اسامی که نهادهای مذکور ارائه داده‌اند، کنترل را انجام می‌دهد و بعد از تأیید و وام پرداخت می‌شود.

حاج جباری توصیه کرد که حتماً باید دانشجو درخواست تقاضای وام را تکمیل کند و هر تعداد این دانشجویان ثبت نام کنند، مشکلی برای پرداخت وام وجود ندارد و همه را پرداخت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای و آزاد اسلامی نیز به موقع ثبت نام‌ها را انجام دهند تا پرداخت‌ها انجام شود.

کد خبر ۵۴۲۷۱۱۷

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *