اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این طرح به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مطابق برنامه هرساله برگزار شد. این طرح از ۶ آبان ۱۴۰۲ با همکاری مرکز بهداشت جنوب، دانشکده تغذیه، دانشکده دندانپزشکی و به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی، آغاز شده است. در این طرح دانشجویان از نظر سلامت جسمانی، روانی، ورزشی، فرهنگی و هنری به صورت خود ارزیابی، از طریق تکمیل چک لیست های مندرج در سامانه سیپاد و همچنین از طریق معاینه حضوری، مورد ارزیابی قرار می گیرند. انجام آزمایشات بالینی، بینایی سنجی، معاینه دندانپزشکی، اندازه گیری فشارخون و ویزیت پزشک از فعالیت های انجام گرفته در این طرح است و همچنین اندازه گیری قد و وزن و تعیین شاخص توده بدنی و آنالیز آن از جنبه های مختلف نظیر درصد چربی، درصد عضله و غیره که نشاندهنده وضعیت تغذیه دانشجویان است توسط کارشناسان دانشکده تغذیه انجام می گیرد. دانشجویان در طی مراحل مختلف ارزیابی در صورت نیاز به مراجع تخصصی ارجاع داده می شوند. در طی روزهای مراجعه دانشجویان، کارشناسان مددکاری مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان به معرفی خدمات مرکز مشاوره و ارائه بروشورهایی با موضوعات روانشناختی می پردازند. دانشجویانی که موفق به حضور در طرح مذکور نشده اند، باید تا چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ به خانه فرهنگ واقع در مجتمع سرای کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

طرح نظام پایش و مراقبت دانشجویان جدید علوم پزشکی تهران اجرا شد

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز  به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این طرح به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مطابق برنامه هرساله برگزار شد.

این طرح از ۶ آبان ۱۴۰۲ با همکاری مرکز بهداشت جنوب، دانشکده تغذیه، دانشکده دندانپزشکی و به همت مدیریت امور سلامت دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی، آغاز شده است.

در این طرح دانشجویان از نظر سلامت جسمانی، روانی، ورزشی، فرهنگی و هنری به صورت خود ارزیابی، از طریق تکمیل چک لیست های مندرج در سامانه سیپاد و همچنین از طریق معاینه حضوری، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

انجام آزمایشات بالینی، بینایی سنجی، معاینه دندانپزشکی، اندازه گیری فشارخون و ویزیت پزشک از فعالیت های انجام گرفته در این طرح است و همچنین اندازه گیری قد و وزن و تعیین شاخص توده بدنی و آنالیز آن از جنبه های مختلف نظیر درصد چربی، درصد عضله و غیره که نشاندهنده وضعیت تغذیه دانشجویان است توسط کارشناسان دانشکده تغذیه انجام می گیرد.

دانشجویان در طی مراحل مختلف ارزیابی در صورت نیاز به مراجع تخصصی ارجاع داده می شوند. در طی روزهای مراجعه دانشجویان، کارشناسان مددکاری مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان به معرفی خدمات مرکز مشاوره و ارائه بروشورهایی با موضوعات روانشناختی می پردازند.

دانشجویانی که موفق به حضور در طرح مذکور نشده اند، باید تا چهارشنبه ۱ آذرماه ۱۴۰۲ به خانه فرهنگ واقع در مجتمع سرای کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *