اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

دستیار وزیر علوم در امور مردمی‌سازی منصوب شد

  • آبان ۲۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «شهاب جنابی» را به عنوان «دستیار وزیر در امور مردمی‌سازی» منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است؛

نظر به مراتب تعهّد، دانش و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت «دستیار وزیر در امور مردمی‌سازی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده و مؤثر با ارکان مختلف آموزش عالی به افزایش نقش و مشارکت مردم در حوزۀ آموزش عالی با استفاده از ظرفیت تشکل‌های علمی و فرهنگی دانشجویی، کارمندی و استادی کمک کرده و با سازماندهی، تسهیل‌گری و مانع‌زدایی از فعالیت نهادهای مردمی در حوزۀ آموزش عالی و توانمندسازی و انسجام‌بخشی نیروهای مردمی و بسترسازی به منظور استفاده از ظرفیت اندیشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، نخبگان و خبرگان برای ایجاد تحول در نظام حکمرانی کشور در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، باعث افزایش کارآمدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش‌های تابعه و فرهنگ‌سازی و ترویج روحیۀ مردمی در آموزش عالی گردید.

توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شهاب جنابی دارای دکترای تخصصی مهندسی صنایع _ مدیریت سیستم و بهره‌وری و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. از سوابق مهم اجرایی او می‌توان به قائم مقام مرکز مطالعات و بررسی‌های راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرکل برنامه‌ریزی، پژوهش و امور نخبگان، دبیر قرارگاه پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، مدیرکل طرح و برنامه مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر کمیسیون تدوین برنامه‌ی جامع سبک زندگی اسلامی ایرانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشاور رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، دستیار و مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *